Warning: file_get_contents(http://www.telia.se/privat/navigation/header.page) [function.file-get-contents]: failed to open stream: Förbindelse vägras in /opt/creuna/share_static/cache/skin_cache/cacheid_33/skin_global.php on line 58

Warning: DOMDocument::loadHTML() [function.DOMDocument-loadHTML]: Empty string supplied as input in /opt/creuna/share_static/cache/skin_cache/cacheid_33/skin_global.php on line 61

Warning: file_get_contents(http://www.telia.se/privat/navigation/footer.page) [function.file-get-contents]: failed to open stream: Förbindelse vägras in /opt/creuna/share_static/cache/skin_cache/cacheid_33/skin_global.php on line 87

Warning: DOMDocument::loadHTML() [function.DOMDocument-loadHTML]: Empty string supplied as input in /opt/creuna/share_static/cache/skin_cache/cacheid_33/skin_global.php on line 89
Telia tg789vn-PS3 - Telias forum

Telias forum: Telia tg789vn-PS3 - Telias forum

Hoppa till innehÄll

Telia tg789vn-PS3

Inlägg #1
hej alla!,gÄr rakt pÄ sak har telia via telejacket 60mbit/sek,har gateway tg789vn.
Nu till problemet, har haft 8mbit/sek tidigare , nÀr jag spelade ps3 funkade allt perfekt, kunde spela med vÀnner och allt det dÀr med portar och grejer ( kan det mesta).
Men nu efter att jag fÄtt 60mbit uppgradering sÄ plötsligt kan jag inte spela med vÀnner , dÄ Àr det vÀnner som har TELIA resten fungerar allt felfritt. har kontaktat telia angÄende detta men dÄ uppdaterade de till en nyare programvaruversion 8.8.B.A, ok dÄ har jag resetat mn gateway (samma sak gjorde min vÀn), men fortfarande ÄtestÄr problemet, ingen förbindelse mellan oss tvÄ och de som har telia alltsÄ, vi kan varken spela eller röst/videochatta genom ps3, dÄ kontaktar jag teila igen de sÀger de öppna portar , det har jag ju redan gjort eftersom jag fick en felkod pÄ 8002B711, sÄ dÄ gick jag in pÄ playstations hemsida och dÀr fans portarna öppnade de och det gjorde min vÀn ocksÄ, ska lÀgga till att jag har upnp aktiverat och har Typ-2 i NAT detsamma har min vÀn. Har verkligen försökt med allt ni vpre GULD vÀrda om ni hade nÄgra tips till mig, för det sjuka Àr att det har fungerat innan felfritt! , ska tillÀgga att jag skaffade 60mbit för nÄgon vecka sedan och sedan dess har jag provat mig fram utan resultat!, ett tillÀgg till Àr att alla jag kÀnner som har telia har samma modem tg789vn.
Tack pÄ förhanD!
Kapeshnica  Ikon InlĂ€gg: 1
Sida 1 av 1