Warning: file_get_contents(http://www.telia.se/privat/navigation/header.page) [function.file-get-contents]: failed to open stream: Förbindelse vägras in /opt/creuna/share_static/cache/skin_cache/cacheid_33/skin_global.php on line 58

Warning: DOMDocument::loadHTML() [function.DOMDocument-loadHTML]: Empty string supplied as input in /opt/creuna/share_static/cache/skin_cache/cacheid_33/skin_global.php on line 61

Warning: file_get_contents(http://www.telia.se/privat/navigation/footer.page) [function.file-get-contents]: failed to open stream: Förbindelse vägras in /opt/creuna/share_static/cache/skin_cache/cacheid_33/skin_global.php on line 87

Warning: DOMDocument::loadHTML() [function.DOMDocument-loadHTML]: Empty string supplied as input in /opt/creuna/share_static/cache/skin_cache/cacheid_33/skin_global.php on line 89
telia webmail - Telias forum - Sida 2

Telias forum: telia webmail - Telias forum

Hoppa till innehÄll

telia webmail

Inlägg #11
Jag och nÄgra andra bekanta som anvÀnder Telia Webmail i Internet Explorer har samma problem. För oss gÄr det att komma runt genom att köra t:ex Google Crome.
Ett mail som öppnas i Internet Explorer gör att processorn belastas till 100% och Ă€nda sĂ€ttet att komma vidare Ă€r att döda processen. Öppnar man samma mail i Google Crome fungerar det utmĂ€rkt. Jag har provat att skruva ner sĂ€kerheten i Internet Explorer utan framgĂ„ng.

Prova att köra Telia Webmail i Crome eller Firefox och öppna det mail som hÀnger din dator.
kenper  Ikon InlĂ€gg: 3
Inlägg #12
kenper sa: Jag och nÄgra andra bekanta som anvÀnder Telia Webmail i Internet Explorer har samma problem. För oss gÄr det att komma runt genom att köra t:ex Google Crome.
Ett mail som öppnas i Internet Explorer gör att processorn belastas till 100% och Ă€nda sĂ€ttet att komma vidare Ă€r att döda processen. Öppnar man samma mail i Google Crome fungerar det utmĂ€rkt. Jag har provat att skruva ner sĂ€kerheten i Internet Explorer utan framgĂ„ng.

Prova att köra Telia Webmail i Crome eller Firefox och öppna det mail som hÀnger din dator.

Vilket sÀkerhetsprogram anvÀnds? Körs Internet Explorer i kompatibilitetslÀge eller ej?

A
Anaesthisia  Ikon InlĂ€gg: 8 327