Telias forum: 1 GB extra - Telias forum

Hoppa till innehåll

1 GB extra

Inlägg #1
Hej!

Jag har precis använt upp mitt 1 GB fri surf för den här månaden, och fick då ett sms som påminde mig om detta. Smset sa även att jag kunde köpa till en extra GB surf för 29kr.

"Sms:a text "1GB" till nr 4466. Kostnad 29 kr."

Sedan går jag in på www.telia.se/kopdata som smset hänvisar till, och där står det att priset är 49 kr. Är det så att smset kostar 29 kr att skicka, och sedan plussar ni på dem där 49 kronorna eller hur ligger det till?

Oavsett huruvida det ligger till med det ovanstående så skickade jag ett sms, med exakt det som stod i smset, och har hittills inte fått någon respons på detta. Brukar det inte skickas tillbaka ett sms som visar att det har registrerats eller bara slås det på automatiskt utan att jag får veta det?

Tacksam för snabbt svar.
Max Granat  Ikon Inlägg: 1
Inlägg #2
Snabbast är ju att kontakta Telia:
http://www.telia.se/...takt_top_privat
Mats A
Mats A  Ikon Inlägg: 1 718
Inlägg #3
Vilket abonnemang har ni?

49 kr ska gälla för Mobil Total samt Flex Bas.

Medans övriga privatkundsabonnemang ska ha priset 29 kr.

(Företagsabonnemang 36,25 kr (inklusive moms).

Om inte återstående datamängd har ökat, så bör ni kontakta Telias kundtjänst.

Återstående datamängd kan kontrolleras genom att skicka ett sms med texten "datamängd" till 4466.
Det här inlägget har ändrats av miikos 19 februari 2013 - 21:05
miikos  Ikon Inlägg: 899
Inlägg #4
Max Granat sa: Hej!

Jag har precis använt upp mitt 1 GB fri surf för den här månaden, och fick då ett sms som påminde mig om detta. Smset sa även att jag kunde köpa till en extra GB surf för 29kr.

"Sms:a text "1GB" till nr 4466. Kostnad 29 kr."

Sedan går jag in på www.telia.se/kopdata som smset hänvisar till, och där står det att priset är 49 kr. Är det så att smset kostar 29 kr att skicka, och sedan plussar ni på dem där 49 kronorna eller hur ligger det till?

Oavsett huruvida det ligger till med det ovanstående så skickade jag ett sms, med exakt det som stod i smset, och har hittills inte fått någon respons på detta. Brukar det inte skickas tillbaka ett sms som visar att det har registrerats eller bara slås det på automatiskt utan att jag får veta det?

Tacksam för snabbt svar.

Priset i SMSet är det som gäller. Att det står ett annat pris på hemsidan har att göra att kostnaden är annorlunda på nuvarande abonnemangsformer jämfört med tidigare
Lyssna  Ikon Inlägg: 893
Sida 1 av 1